20 Şub 2009

Kırmızı yüksek belli etek

Kırmızı etek diktim kendime ama modya uysun diye de yüksek belli bir model seçtim Burda dergisinden. Gömleğimin kendisinde kemer yeri vardı ben de kendi kırmızı kemerimi geçirdim çok değişik bir görünüm oldu.

17 yorum :

DuruButik dedi ki...

suzyyy süper olmuş..çok beğendim.ayrıca çokta yakışmış;)
kombininde harika!
sevgiler canım..

DuruButik dedi ki...

hmm birde ben yüksek beli çok seviyorum.ayy bende dikmeliyim:))
böyle uçuş uçuş -ipek veya hafif bir kumaştan olabilir- bir gömleklede farklı bir hava yakalayabilirsin.
güle güle giyin:)

suzy dedi ki...

Teşekkürler canım benim, ablan zevklidir azıcık:) Bunu makinada diktim çare yok söyleyeyim de genelde beni okuyanlar elde diktiğimi bilir ama bu makinada diktiğim 2. parça 1.sini yarın yayınlarım artık.

suzy dedi ki...

Ay Durucum 2. söylediğini denemeliyim ama yok öyle bir gömleğim, arayayım diyceeem, Tekirdağ nafile, nerde bulucam.

GeCe dedi ki...

ben de bayıldım ama sanırım bu gömlekle giydiğin için hem klasik hem spor harika olmuş

suzy dedi ki...

GeCe; valla tam doğru anlattın, spor ve şık ikisi bir arada bişeyim zaten.

gül dedi ki...

harika olmuş valla.ayrıca yüksek bele hasretiz artık yaaa

suzy dedi ki...

Gül; teşekkür ederim, hasret kalma arkadaşım dik giy en iyisi.

anka dedi ki...

wooww süperrr.fizik de güzel olunca böyle oluyo işte.eline sağlık:)

suzy dedi ki...

Yook be anka, yok öyle ahım şahım bir fiziğim de işte iyi göründüğüm fotoğrafları koymaya çalışıyorum. Sonuçta bir blog yazacağız diye kimsenin göz zevkini bozmaya hakkımız yok diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

insan formunda olunca üstenede becerikli olunca giymeside dikmeside ayrı güzel giyip yayınlayınca daha bi güzel::))

http://gulyuzluben.blogcu.com

suzy dedi ki...

Gülyüzlüben; teşekkür ediyorum iltifatlar için. Yüzüm kızardı gecenin bu saatinde. Bundan sonra ne desem megalomanlık olucağı için bu kadarla cevabı kesiyorum. Sevgilerle, tanıştığıma da memnun oldum.

Lúcia Russo dedi ki...

Hi dear

Thank you for following my blog. It's a pleasure to me.
Bye and kisses,

Lúcia

orgueli dedi ki...

Çok yakışmış suzişim gömleğinlede iyi gitmiş kırmızı kırmızı ne güzel güle güle giy canımmm:)Dikiş dikenler çok şanslı Allah bana nasip etsin yaaa.

suzy dedi ki...

örgüeli; teşekkür ederim arkadaşım. Bi başlarsan... şu dikiş işi çok sarıyo söyleyeyim.

AskinAy dedi ki...

cok güzel bir renk ve cokta güzel olmus güle güle giyinin,sevgiler..

suzy dedi ki...

Askınay; teşekkür ederim, hala giymedim ama doğum günümde farklı bir gömlekle giymeyi düşünüyorum, kısmetse.