3 Kas 2009

Kaşe Pelerin

Gidim giydim, eskidi bile sizlere gösterene kadar. Bir türlü güzel fotoğraf çekemeyince ilk çektiklerimle bir kolaj yaptım ve işte huzurunuzda çevrede hayranlık uyandıran pelerinim.
Burda dergisi 2009/8 sayısındaki kapaktan hatırlayacaksınız. Tabi önüne broş yapmak benim fikrimdi ama sanırım böyle bir kumaşla fiyonk bu kadar gösterişli olmazdı. Broş için kadifeden satene birkaç çeşit kurdele kullandım, hatta dantel bile. Yakınlaştırınca (resmin üstüne tıklayınca) detayları görebileceğinizi umuyorum.

20 yorum :

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aaa benim var buna benzer çok dükkan işi olmuş ellerine sağlık

Bahar YORGUN dedi ki...

suzy çok süper olmuş bende bayılmıştım ilk görünce broşta ayrı bir güzellik katmış ellerine sağlık

pride dedi ki...

Bu modele ben de kafayı takmıştım ama beceremem diye korkuyorum. Muhteşem olmuş hayatım ellerine sağlık. Şimdi senden aldığım gaz ile haydi ben kumaş almaya gideyim bari akşama:))
Çok öpüyorum

poh poh perisi dedi ki...

pek bir şık, pek bir güzel olmuş ellerine sağlık :)

suzy dedi ki...

Stil Direktörü: Çok teşekkür ederim, seninkini de merak ettim, bi ara koysana, çatlarım şimdi ben Direktörünkini görmesem olmaz ama dimi!!!

Bahar Y: Çok sağ ol. Pek bi süzülüyorum onu giyince, aval aval bakışlar da beni keyiften 4 köşe ediveriyor ne yalan söyleyeyim:)

Pride: Korkma kuşum yaaa, ben de korkuyodum ama başlayınca matık ne söyleyeyim: yelek dikiyorsun üstüne de pelerini yaka ile sabitliyorsun bi tek şu önden dikişleri dikkatlice yapmak lazım. Ben pek burdadaki açıklamaları da anlayamadığım için kafadan bodoslama giriyorum dikiş olayına. Karart gözünü sen de dik valla çok süper klasik bişey.

poh poh perisi: Çok sağ ol anne peri:) Yakında bebiş de gelicekmiş gördüm bloğunda. Senin için duğa edicem canım.

Aslı dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten de. Güle güle giy:)

suzy dedi ki...

Aslı: Teşekkür ederim. seve seve giyiyorum canım:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Artık ben seve seve giyiyorum :))) Hatta biri daha bayıldı ama dur, onu sonra yazacağım :))

suzy dedi ki...

Volkan_Kaldera: Yaa giyiyorsun da havalar soğuk eğil mi bunun için ben çok üşüyorum yaaa. Güle güle giy madem öyle ama hastalanmadan canım benim e mi:)

Adsız dedi ki...

pelerin harika olmuş ellirinize sağlık, sizin için zor olmayacaksa nasıl yaptığınızı resimli anlatsanız (obi kemer gibi)Tşk.

suzy dedi ki...

Adsız: Bu biraz zor ama denerim. Tabi çizimleri vermem imkansız çünkü onlar Burda dergisine ait. Size gerekli olan nasıl dikileceği mi, biçimi mi? Çünkü dikimine başlayınca burda dergisinde kalıptan gerekli işaretlemeleri takip ederseniz kolayca oluyor açıklamaları okumanıza gerek bile kalmaz. Malum nette dergiye ait olan çizimleri yayınlamak kanunen aykırı...

dikisdersi dedi ki...

ben yeni gördüm bu ve şimdi yaptıgın pelerini çok güzel olmuşlar ...

suzy dedi ki...

Dikişdersi: Teşekkür ederim.

LuLu dedi ki...

ablacım cok güsel olmuş hattaa süper olmuş bir dizi soru yöneltip nasıl yapıldını öğrenmek istiyorum ama :)
- nerden giyiliyor( yani önü acık mı kapalımı)
-kollar takma kol mu yoksa arka yanları öne getirerek mi diktin
bu kücük(!) soruları cevaplasanda keşke bende diksem kendime :( :p cnm ablaaam :)))

suzy dedi ki...

Lulu: Bu benim modelim değil kuşum. Burda dergisinden aldım. Orada anlatımı d var. Çok kolay sen dergiyi bul bence ya da sitelerinden de görebilirsin ayrıntıları. Bunda kol da yok sadece yelek üstüne geçirilmiş pelerini yakamda birleştirerek diktim gibi say. Önü çıtçıtlı düğmeli. Herhalde anlamışsındır.

LuLu dedi ki...

aslında dergiye baktım internetten ama hatta boğazında bi fiyonkla bağlanmıs ayırntılısını bulamadım..anladım şimdi nasıl oldunu ama tşk ablacım:) yapcam yapcam hepsinden hatta belki bişeyler daha ekleyerek sana fotoğraflarını yollucam gururlanırsın:)

suzy dedi ki...

Lulu: He tamam o işte, fiyonklu olanı. Zaten yelek üstüne pelerin deyince anlamışsındır sen fikri:) İşin bu ne de olsa. Geliştir tabi sen, ben de öğreneyim. Belki işime yarar bi yerde.

cemre dedi ki...

süperr olmuş ellerine sağlık özellikle beyazı inanılmaz şıkk kalıbı varmı acaba

suzy dedi ki...

Cemre: Kalıbı yazımda yazdım Burdadan diye. Kendime ait olmadığı için yayınlayamam kalıbını ya da yapımını. Beğenmene sevindim.

cemre dedi ki...

geç oldu ama kusura bakma canım şimdi gördüm cevabını anlıyorum çokda haklısın hani sen kolay kolay anlatıyosun ya ondan sormuştum bende bi ara okadar özendimki yaptıklarına küçük bi dikiş makinesi bile aldım şu ara elime alamıyorum ayrı yaptıkların çok güzel çok şık emeğine sağlık öpüyorum:)