20 Kas 2013

Dün berbat bir günmüş

 



Lili okulda koşarken düşmüş ve sandalyenin bacağına kafasını vurmuş. Eve geldiğinde gözü mordu. Artık bu kadar çok koşunca yorulması normal ama keşke yorulduğunu anlayıp dursa... Ben de evde ona pazarda bulduğum peluşla yelek dikiyordum. Astarı, içindeki kuşlu t-shirtün kumaşından. Lili takım olarak kullanmak istedi. Kuş desenli penye kış için ideal hafif kalınca ama çok da değil. Desen Lili'den tam not aldı. Sponsorum Baykumaş.com Lili için özel göndermişti bu kumaşı zaten. Lacivert taytı ve peluş yeleği ile Lili kendi kombinledi. Kombin de benden tam not aldı.


Gece yatınca Lili bana sarılıp dedi ki: Bu gün berbat bir gündü Anne! Çok kötüydü.
Ben: Neden ama annecim, gözünün kenarını vurmuşsun ve gözüne hiç bir şey olmamış bu büyük bir şans.
Lili: Ama anne kolumu vurdum, popomu vurdum, canım acıdı ne biçim bi günmüş yaaa! Bitsiiin, masal anlat bana...

22 yorum :

Ebru Bayrak dedi ki...

Şimdi oraya gelip onu sarılıp öpmek istedim canımmm yaaa :(

Melislicious dedi ki...

ayyyyy cnm benim, kıyamam yaaa:((( neyse ki daha kötüsü olmamış, çok geçmiş olsun!
Peluş yeleği, kuşlu t-shirt'ü çok yakışmış, çok güzel seçimler yapmış, kombin bizden de tam not aldı moral olsun ona:)))

türkan engin dedi ki...

Yazık kıyamam Allah onların acılarını göstermesin bize

DIKIS VE DIY dedi ki...

kıyamam meleğime... :(çok geçmişler olsun

miss dedi ki...

Ayyyyyy lili gecmis olsun... suzy umarim hemencecik gecer :*(( kiyamadim kuzucuga

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok güzel bir cocuk maşallah ❤️

Fatma Başaran dedi ki...

çok çok geçmiş olsun kuzuya giydikleri çok yakışmış.annesinin eline sağlık

reyhane dedi ki...

Lili çok tatlı maşallah,geçmiş olsun

güllerle dikiş dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım
Kombini de çok şık
E anneden birşeyler alıyor dimi
Sevgiler

Suzy Lilibebek dedi ki...

Herkese çok teşekkürler. Benim de dileğim onu sapasağlam görmek en kısa sürede. Olur böyle kazalar, ucuz kurtardık diyebilirim. Gözüne birşey olmaması rahatlatıcı.

Saadet Yamak dedi ki...

Ah canım geçmiş olsun Liliye! son cümleler beni gülümsetti. :)
yelek ve gömlek çok hoş olmuş güle güle giysin. Allah nazarlardan korusun anne ve kızını. :)

gulsah aydin dedi ki...

oy kıyamam ben ona çok geçmiş olsun:( yelek harika olmuş..Yesinler onun kombinini.Annesi gibi çok zevkli maşallah:)

Esen Can dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Lili haklı, sahiden de berbat bi günmüş ;) Allah beterlerinden saklasın diyelim....

Elidaa dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(( Kombin süper olmuş ama ellerinize sağlık

Swotpisces dedi ki...

canım, geçmiş olsun ya, görünmez kazalar...

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Geçmişler olsun küçük hanıma. Biraz dikkatli olmasını istediğimi söyle lütfen:)

Fatos özgür dedi ki...

geçmiş olsun güzel kızınızı öpüyorum...

cangz dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah nazarlardan korusun.

gooogoook dedi ki...

Büyük geçmiş olsun, hay Allahım. arayacağım kuzum, şu saat erken ilerleyen dakikalarda. Yeni okudum ve çok üzüldüm!

Neşe Çetin dedi ki...

Canıııım çok geçmiş olsun.Lili çok güzel olmuş maşallah e kime çekmiş !

ANTİGONE dedi ki...

kıyamam kuzuma, çok geçmiş olsun!

sakibekılıç dedi ki...

diğer arkadaşların dediği gibi kıyamam ben yaaaa oy yerim ben onu ne çok canı yanmıştır ama en çok annelerin canı yanıyor bu durumda büyük geçmiş olsun :)