Hala onun neyi sevip neyi sevmeyeceğini kestiremiyorum.
Mesela bu bomber ceketi ona diktiğimde elimden kaptı ve hemen üstüne geçirdi. Oysa ben, dün gördüğünüz çiçekli olanın daha çok rağbet göreceğini düşünüyordum.
Bu ceket bütün hafta üzerinde durdu. Hem okulda hem evde bunu giydi. En sonunda yıkamak için üstünden alabildim.
Yaz bitmeden bir kaç tulum dikebildim ben de kızıma. Severek giyiyor sağ olsun ama bir aralar diktiklerimi giymez olmuştu. Bozulmadım değil! Tabi kendi seçimi diyerek dikmeyi bıraktım ben de. Şimdilerde ise yine anne emeğine dönüş var.