3 Eyl 2014

Chalkidiki - Possidi

Chalkidiki - Possidi'de kaldığımız hotelin fotoğrafı bu. Possidi merkezde de hoteller bulunmasına rağmen minik bir havuzu olduğu için Thea Hotel'i seçtim ( http://hotelthea.gr/hotel/index.php/english ). Fotoğrafta Thea Hotel'in lobi binasını görüyorsunuz. Konaklama yerleri arkada ve park alanı da mevcut. İnternet sadece bu binada net olarak çekiyor ve bu sıcakta yunan biranızı ve çerezinizi yudumlarken keyifle işinizi halledebiliyorsunuz. Biz de öyle yaptık. Lili gözümüzün önünde havuda Makedon bir ailenin minik oğlu ile oyun oynarken biz de bir kaç resim instagramladık. (Takip etmek ve daha çok resim görmek için instagram hesabım @lilibebek)

Sonra bir de hotele özel plaja inmeye karar verdik. Bunun için ormanın içinde çok dik bir patikadan indik. Aşağıya inmek çok zor ve yorucuydu. Yine de görmeden edemezdik.

Hotelin özel plajı büyük taşlı ve o gün deniz çok dalgalı olduğu için oradan topladığımız rengarenk kocaman taşlar ve fotoğraflarla ayrıldık.

Possidi'nin ana plajına sadece 10 dk'da ulaştığımızda ise bizi rengarenk bir plaj bekliyordu. Deniz; yine çok dalgalı... Sahil boyunca yürüdük ama küçücük bir yer olduğu için hemen geri döndük. Possidi minik bir yermiş. Bu plajın hemen başlangıcında, kıyıda bir restoran vardı. Her an dolu olduğu için akşam yemeği için burayı seçtik. Garsonla konuşup rezervasyonumuzu yaptık ve hotelin havuz keyfine geri döndük. Bu arada iyi ki havuzlu bir hotel seçmişim diye düşündüm.
 O gece Yunanistan'da yediğimiz en güzel yemeği yedik. Restoran hakkında yazılarla devam edecek gezimiz...