2 Tem 2010

GD- Somon Ceket

Annemin somon renkli ceketi son anda atılmaktan kurtarıldı ve GD gerçekleştirildi (bilmeyenler için bloğumda GD= Geri Dönüşüm demektir!). O kadar büyüktü ki üzerimde önceki halini fotoğraflamadım yoksa bütün gününüz bana gülmekle geçerdi. Sağ alttaki küçücük resimde ceketten ne kadar kırptığım belli oluyordur zaten.
Gelelim kollardaki ve ceket eteğindeki detaylara. İpekyol kataloğunda burgulu kol detayı görmüştüm ve illa ki uygulamak istiyordum zaten. Sanırım bu modele cuk oturdu çünkü kendim daralttığım için bütün acemiliklerimi kapattı bu burgular. Ceketin kollarından ve eteğinden artanlarla yaptım onları. Daha da arttı ne büyük ceketmiş!
Anneciğime, bu ceketin rengi tam moda olduğu zaman atmaya karar verdiği ve önce bana söylediği için çok teşekkür ederim... Dün beni bu ceketle gördüğünde "Oooo, benim cekete baaaak!" dedi. Annem; ekten püften kel kızına gene kaftan oldu bak:) Çok teşekkür ederim bana GD'yi ve atmamayı öğrettiğin için!

33 yorum :

Antigone dedi ki...

woaaaawwww!!!! süper olmuş canım ya, güle güle giy ;D

hobibox dedi ki...

Gercekten harika olmuş canım, emeğinize sağlık, kollar harika olmuş. Güzel bir gün ve haftasonu diliyorum. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

pride dedi ki...

Canım bayıldım,ellerine sağlık.Ben de İpekyol'un lookbook'unda bu detaylı ceketi gördüğümden beri uygulamak istiyordum sen benden önce davranmışsın. Süper olmuş, umarım ben de senin kadar başarılı olabilirim:)Sen ne hamarat kadınsın yaaa:)

suzy dedi ki...

Antigone: Karşıdan süper duruyor diyorsan sevindim. Ben beğeniyorum ama 2. ya da 3. göz fikri her zaman iyi oluyor. Öğreniyorum böylelikle. Teşekkür ederim.

Hobibox: teşekkürler, sizlere de iyi haftasonları...

Pride: Hemen uygula kuşum ama yaaa, çok esprili:) Benim gibi başarılı olmak mıııı, yeme beni Priiiiiide, sen bu güne bu gün koskocca deri ceketi dikmiş insansın uleeeyn:) Öperim koccaman:)

ernur dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık....
güzel günlerde giymeniz dileğiyle...

neduk dedi ki...

Pes vallahi. Süper şık olmuş.Ellerine sağlık.

pride dedi ki...

Kuzu ceketi diktim de 2 aydır ilikçide bekliyor daha gidip alamadım desem:)))Umarım başına bir iş gelmemiştir:))))))))))))

suzy dedi ki...

ernur: teşekkür ederim.

neduk: çok sağ ol, teşekkür ederim. İyi ki atmamışım. Sizler de beğendiyseniz sorun yok.

Pride: ohaaa, ilikçi eskitmiştir onu işte:)giye giye, güle güle kullansın, pek de güzel dikmiştin onu yaaa, şimdi artık al da yazın giyersin:)sıcacık:) hehe, çılgınım benim yaaa:) alemsin kuzu sen:)

karabidikim dedi ki...

canım süper olmuş ellerine sağlık

suzy dedi ki...

karabıdıkım: teşekkür ederim:) sağ ol...

pride dedi ki...

Ehuheuhehheuhe
Zor giyer canım, daraltılmış 34 beden o benden başkası giremez onun içine:) 13 yaşında kızı falan varsa belki:)))

suzy dedi ki...

pride: "daraltılmış 34 beden" terimine bittim:) ehuehu gerçekten yaw:)

bilge kamile dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş ve yakışmış.Gül güle eskitin.
Bilge Kamile

ikimiz dedi ki...

suzy şükürler olsun yazı yazmışsınnn çok sevindim bebiş....
bu tarz ceketi ipek yolda görmüştüm harika olmuş ellerine sağlık :D
http://modadunya.blogspot.com/
http://ikimiz-2.blogspot.com/

suzy dedi ki...

Bilge Kamile: teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Sevgiler...

İkimiz: Pc bozulmuştu ve nihayet tamir oldu. Ben de oradan gördüm.

ikimiz dedi ki...

oh sevindim valla geliyorum gidiyorum yok sende yeni yazı :D
çok güsel hayatım

Adsız dedi ki...

Suzycim haaarika olmuuuuuuuuuuş.. Bittim, dibim düştü desem?.. :)))

Fatma Sultan

suzy dedi ki...

ikimiz: umarım ayrılmayız artık öyle sudan sebeplerle.

Fatma Sultan: :))) Sağ ol:)

ikimiz dedi ki...

amann suzy dilini ısır bebişimm allah seni bizden eksik etmesin :D yaşam kaybağımsın sen benim enerji depomm :D

müge dedi ki...

Kuşummm harikasın yine, anneye de bravo :) neler oluyo bakiim oralarda :)

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Harikasın yeni trend gd süper:)

Adsız dedi ki...

ben de çok beğendim ama o kolları nasıl yaptın şekerim anlatır mısın ben biraz acemiyim de...hergün nete girince önce sana ve laçine bakıyorum bugün ne var diye hastalık gibi oldunuz bende:))başka size benzer yaratıcıve gd'ci arkaadaşları bilen varsa paylaşırmısınız ?

suzy dedi ki...

Müge: sen hele bi gel ben anlatçam neler oluyor:)Asıl haberler sende gerçi...!

Örgüeli: "GD" olsun tabi hep İngilizlerin DIY'lerinde takılacak değiliz. Biz kendi trendimizi yaratırız alimallah:)

Adsız: İsmini yazsaydın be kuşum:( Dur sana kolları anlatayım. Şimdi; ceketi elmden geldiğince düzgün daralttıktan sonra kollardan ve artan ceket eteğinden düz şeritler kestim 15cm civarında. Sonra bunları makinada uzun tünelcikler haline getirdim dikerek. Sonra ters çevirip çevire çevire elle diktim kollara ve ceketin eteğine. Ütüyle de hafif ezdirdim ve bitti. Anlatabildim umarım. GD yapan dolu hanım var, bloglarda takipte ol. Gün geçmiyor ki yeni bir fikir birine gelip bizlere yeni şeyler sunmasın. 10 marifet sitesinden bir çoğunu bulabilirsin. Yabancılar da var. Benim İLHAM PERİLERİM linkimden de bir kaçını bulabilirsin. Yukarıda yorum yazan Pride ve Antigona uğruyor musun bakayım? Onlar da zevklidir. Keddy de var... Daha çok var:)Yine gel olur mu? Ama bu sefer ismini de bağışla bize.

ümmüsh dedi ki...

çok güzel olmuş, katalokta gördüğümden daha hoş durmuş kesinlikle eline sağlık

suzy dedi ki...

ümmüsh: teşekkür ederim.

Bahar YORGUN dedi ki...

canım valla harika ötesi olmuş süper süper

suzy dedi ki...

Bahar Yorgun: Çok çok teşekkürler:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Bu ceket cok güzel olmuş, cidden çok başarılı,keyifle kullan

suzy dedi ki...

Moda(e)rator: Teşekkürler, nedense moda bloglarından yorum gelince sanki ben boşuna beğenmemişim gibi seviniyorum. Tekrar yorum için teşekkür ederim.

madammoda dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem olmuş, ne güzel düşünmüşsün. Benim annemin de vardı böyle ceketleri, şimdi umarım atmamıştır diyorum sayende ;))

suzy dedi ki...

madammoda: Umarım atmamıştır. Neler olur onlardan neler. Yine de ben sadece bir tane ceket koparabildim annemden:) Fikir çok, ceket yok:( Beğenmene sevindim. Teşekkürler yorumun için.

vintage peony dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık!

suzy dedi ki...

vintage peony: teşekkürler...