5 Tem 2013

Lili ekmek alıyor!






 Lili'nin tulumu: ben diktim. 
Kumaşı kendime rahat bir etek yapmak için aldım ama artık evde bir kumaş ortağım var. Dün mor elbisemi bozup ona tayt yapmamı da istedi ya....



Komik kız bu Lili. Artık çalıştığım için yazın annem bakıyor ve maceralarını artık annemden dinliyorum. Artık ekmek almaya annem tek başına onu gönderiyormuş. Ben de başlamıştım site içindeki bakkala göndermeye zaten. Çok gururlanıyor kendi yaptığı için. Ekmeğimizi almasa aç kalıcaz öyle bi gurur yani:)

 
Dün sahildeki parklardan gelirken yine ekmek almak için fırına gitmişler. Lili atlamış tabi ben alıcam diye.
Lili: Ekmek amcaaaa, ekmek amcaaaa:)
Ekmek Amcası: Ne istiyosun kız? (fırından ne alıncaksa artık:)
Lili: Köylü ekmeği istiyorum. (Köy ekmeğini kastediyor.)
Ekmek Amcası: Nasıl olsun?
Lili: Uzun olanından, dılımlı istemiyorum bu sefer.


NOT: Çekilişle harika elbiseler kazanabilirsiniz... Buraya buyurun!

9 yorum :

Necla Solen dedi ki...

Kızınız aynı siz, maşallah çok tatlı:=)

ANTİGONE dedi ki...

ekmek yerine bunu yiyin siz!

darkolivee dedi ki...

hahhah oyyy çok tatlılar, benimkine de babannesi bakıyor, akşam olunca neler neler dinliyoruz :)

bahtları güzel olsun inşallah...

güllerle dikiş dedi ki...

Blogundaki küçük hallerini hatırlıyorumda küçükler ne çabuk büyüyor
Onların büyümesinin göz önümüzde olması zamanın nasıl geçtiğini hatırlatıyor
Sağlıkları, yüzündeki gülücükler ise bize bize en büyük hediye
Sağlıcakla...

Yelda Kaya dedi ki...

Dılımlı olmasın.Çok tatlı bunlar. Önce hevesle ekmek almaya gidiyorlar ama biraz büyüyünce yine mi? diye sitemler başlıyor. O kumaş ortağından hatta ortaklarından bende de var. Kızım ve oğlum. ;)

Suzy Lilibebek dedi ki...

Necla Şölen: Haha:) Süper iltifat ama ok keyiflendim şimdi, bir gün tanışırsak 40 yıl hatırlı bi Türk kahvesi ısmarlarım hatırlatın ama;)

ANTİGONE: Yirim ben onuuuuu:) Dılımlı ekmek gibi yirim:D

darkolivee: Amiiin, amin hepsine.

güllerle dikiş: Üff ne güzeldi tombul yanakları ufakken gerçekten çabuk geçiyor bu zaman yaa:(

Yelda Kaya: Dılımlı yaaa var mı böyle bişey:) Öperim yavrularınızı, allah bağışlasın, tüm kumaşlar kurban olsun onlara:)

Derya dedi ki...

Suzyyyyy :) Lilicik ne kadar büyümüş, boyu çok uzamış maşallah akıllı kız...

Saadet Yamak dedi ki...

Allah bağışlasın kızınız çok tatlı maşaAllah. Size ne kadar benziyor. :) Rabbim güzel ve hayırlı bir ömür versin bütün yavrularımıza.

Saadet Yamak dedi ki...

Elbisesi de çok yakışmış ayrıca güle güle giysin kızımız. :)