25 Ağu 2009

Fiyasko etek



Hep güzel olucak değil ya, bir de şakıttığım modeller görün. Her nedense 38 beden diye biçtiğim etek 42 gibi durduğu yetmiyormuş gibi daraltırken feci halde deforme oldu. Ordan düzelt burdan düzelt şükür ki desenli, pek göstermiyor yamukluğunu yoksa heba oluyordu kumaşım ya da çanta yapardım:) Bu kadar yamuk eteği neyle kombinlersin? Yamuk biçilmiş omzu düşük bir bluzle tabi (kalıp kullanırım diye almıştım bir mağazadan geçen sezon sonunda). Fotoğrafta anlaşılmıyor ama bluz de etek de hafif yamuk olunca simetrik bir biçimde düzgün durdular ve ben yine kurtardım bu işi. (anlaşılabilir bir fotoğrafı bulup yeni fotoğraf ekledim artık bluzun asimetrik duruşu anlaşılıyordur.)

8 yorum :

eylulbahcesi dedi ki...

valla resimde şahane durmuş..fizik düzgün olunca etek yamuk olsa da fark etmez..güzele çuval giydirsen yakışır demişler dimi ama...çok yakışmış sıkma canını

MAYdesignorg dedi ki...

Olsun eline sağlık. Hatasını sen biliyorsun ama buradan güzel gözüküyor.:)

Antigone dedi ki...

Valla pek yamuk durmuyor ama... Neyse, öyleyse bile canın sağolsun, günlük giyersin. Ellerine sağlık ;)

sihirli eller dedi ki...

ben sizin bloğunuzu yeni buldum.şahane şeyler dikmişsiniz.bayıldım.ellerinize sağlık bende dikişe yeni başlayanlardanım aklıma soru takılırsa sizi rahatsız edicem.

karabidikim dedi ki...

gayet güzel olmuş canım ellerine sağlık.Burdan bişey belli olmuyor.Bluzun belli değil ama anlatımından nasıl oldugu cıkıyor kombinde güzel güle güle giy.

pride dedi ki...

Senin elinden yamuk bişey çıkması mümkün değil aşkımcım o yüzden yalan haberlerle bizi kandırma,mis gibi de olmuş walla,ellerine kollarına sağlık:)Mucxxxx
Bu arada ben hala fotoğraf yollıcam dimi sana elbiselerimin.Söz akşam giyicem çekicem fotoları yarın elinde:)

suzy dedi ki...

eylülbahçesi; e şahane dursun diye abidik gubidik pozlar deniyoz sizin için yaniii:) Eteğin yamuk dikilmiş çuvaldan farkı yok valla heee, ama çaktırmıyorum ben tabi:) iltifat için koccaman teşekkür ederiiiim.

May designorg: Teşekkürler. Uzun bluzle üstte olan hataları kapattım gitti. Altta fazla sorun yok zaten. Ay neyse atmadığıma çok sevindim.

Antigone: Günlük giyicem valla, yamuk yamuk giyerim artık. Kim sorarsa ona yamuk değil asimetrik derim:) HAha bayılıyorum şu modacılara da, benim gibi dikememişler sonra da asimetrik diye bişey uydurmuşlar:) İşime geldi doğrusu:)


Sihirli eller: Sorun tabii, hep beraber öğrenelim şu işi:) Valla ben kurs murs almadım öyle evde cebelleşiyorum makinayla. Fena şeyler çıkmıyor da değil ama facialar da her an kopabiliyor bu etek gibi meselaaa:) Bloğumu beğenmenize sevindim ben sizinkini okuyordum zaten.

Karabıdıkım: valla nasıl unuttum bluzun fotoğrafını doğru dürüst çekmeyi yaaa. Ben bu fotoyu yeniliycem galiba. Dur bakayım vakit kalırsa düzelteyim de yamuk bluzu da görün:)

suzy dedi ki...

Pride; öhömmm öhömmm:) hehe utandırma beee, vallaha da yamuk. Bak çekicem giymeden yerde fotoğrafını şaftı kaymış eteğimin tüm blog camiyası kopucak gülmekten:)
Senin fotoları at tabi kuşum, ben bi ayar çekeyim onlara koyayım bloğa.